NOWOCZESNE FINASNE Efektywność podejmowania decyzji na bazie danych finansowych i operacyjnych, ich jakość i skuteczność, wynikają z odpowiedniej organizacji i kultury pracy oraz wykorzystania nowoczesnych systemów IT.

7 czerwca 2018, godz. 10:00, Mokotowska Square, Warszawa ul. Mokotowska 49

Wychodząc naprzeciw takim właśnie potrzebom zapraszamy na spotkanie, którego celem jest propagowanie najlepszych praktyk w zakresie optymalizacji procesów finansowych w nowoczesnych organizacjach! W trakcie spotkania, mającego charakter konferencji a zarazem wymiany praktycznych doświadczeń, poruszymy następujące tematy:


Proces Planowania Top Down

Na praktycznym przykładzie firmy FMCG opowiemy w jaki sposób globalne cele strategiczne firmy – często zwane wytycznymi Zarządu do planowania – dotyczące sprzedaży można przełożyć na cele cząstkowe dla segmentów biznesu, kanałów dystrybucji, głównych klientów aż do poszczególnych SKU. Pokażemy też w jaki sposób połączyć planowanie Top Down z tzw. planowaniem oddolnym Bottom Up. Zademonstrujemy w jaki sposób proces planowania Top Down wspiera profesjonalny system FlexiReporting.

Nowoczesne organizacje automatyzują procesy planistyczne i raportowe

Dynamiczny rozwój profesjonalnych narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie, ich rozsądny poziom cenowy powinien skłaniać firmy do odchodzenia od skomplikowanych i uciążliwych plików excelowych. Na praktycznych przykładach pokażemy zalety wdrożenia profesjonalnego narzędzia FlexiReporting w pełni automatyzującego procesy budżetowania, prognozowania oraz raportowania zarządczego w firmach. Pokażemy jak takie narzędzia z sukcesem działają w międzynarodowych grupach kapitałowych oraz mniejszych organizacjach.

Praktyczny przykład opowiadający o Zespole Księgowości (Centrum Usług Wspólnych) największej polskiej firmy farmaceutycznej – Polpharma

O ewolucji jego zmian organizacyjnych, zmianach w kulturze zarządzania i podnoszenia efektywności przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii informatycznych opowie Financial Director of Consolidation & Reporting – Wojciech Rosa

W trakcie dyskusji dzielić się będziemy praktycznymi przykładami i doświadczeniami z projektów, które zrealizowaliśmy dla wiodących polskich firm. Historie naszych klientów dość klarowanie pokazują, iż nawet w świetnie zorganizowanych zespołach księgowych, istnieje nadal potencjał do kolejnych usprawnień, pozwalających na obniżenie kosztów lub poprawę jakości wykonywanej pracy.

 

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!
Rejestracja zamknięta

Agenda spotkania

09:30 - 09:50
Rejestracja uczestników
09:50 - 10:00
Przywitanie gości i rozpoczęcie seminarium
10:00 - 10:30
BLOK 1: PRZEŁOŻENIE CELÓW STRATEGICZNYCH FIRMY NA CELE OPERACYJNE

Planowanie Top Down na przykładzie firmy FMCG z praktycznym przykładem implementacji w systemie FlexiReporting.

  • Mariusz Sumiński, Dyrektor w FlexiSolutions.
10:30 - 11:15
BLOK 2: JAK NOWOCZESNE ORGANIZACJE AUTOMATYZUJĄ PROCESY PLANISTYCZNE I RAPORTOWE

Na praktycznych przykładach pokażemy zalety wdrożenia profesjonalnego narzędzia FlexiReporting w pełni automatyzującego procesy budżetowania, prognozowania oraz raportowania.

  • Mariusz Sumiński, Dyrektor w FlexiSolutions.
11:15 - 11:30
Przerwa kawowa
11:30 - 12:15
BLOK 3: PRAKTYCZNY PRZYKŁAD ZESPOŁU KSIĘGOWOŚCI (Centrum Usług Wspólnych) NAJWIĘKSZEJ POLSKIEJ FIRMY FARMACEUTYCZNEJ POLPHARMA

Ewolucja zmian organizacyjnych, zmiany w kulturze zarządzania i podnoszenia efektywności przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii informatycznych.

  • Wojciech Rosa, Financial Director of Consolidation & Reporting w Polpharma.
12:15 - 13:15
BLOK 4: INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA IT, PRZENOSZĄCE DO POLSKI NAJLEPSZE PRAKTYKI WDRAŻANE PRZEZ FIRMY W USA I EUROPIE ZACHODNIEJ

Opierając się na przykładach naszych klientów, opowiemy o korzyściach z wdrożenia narzędzi wspierających proces zamknięcia miesiącaweryfikacji sald bilansowych (Systemy FlexiClosing i FlexiReconciliation).

  • Mariusz Sumiński, Dyrektor w FlexiSolutions,
  • Wojciech Kopcik, Członek Zarządu FlexiSolutions.
13:15 - 13:40
Przerwa kawowa
13:40 - 14:30
BLOK 5: PRAKTYCZNE PRZYKŁADY I DOŚWIADCZENIA Z PROJEKTÓW, KTÓRE ZREALIZOWALIŚMY DLA WIODĄCYCH POLSKICH FIRM

Historie naszych klientów dość klarowanie pokazują, iż nawet w świetnie zorganizowanych zespołach księgowych, istnieje nadal potencjał do kolejnych usprawnień, pozwalających na obniżenie kosztów lub poprawę jakości wykonywanej pracy.

  • Szymon Churski, MDDP Finanse i Księgowość.

Poznaj naszych prelegentów


Wojciech Kopcik – Członek zarządu w FlexiSolutions, biegły rewident. W latach 1996-2004 pracował w biurze Ernst & Young w dziale audytu na stanowisku menedżera, a w latach 2004-2006 pełnił funkcję Dyrektora ds. Finansów i Księgowości w Grupie Polpharma. Posiada bogate doświadczenie z zakresu finansów i księgowości oraz w kierowaniu zespołami przygotowującymi min. projekty dotyczące usprawnień funkcji finansowych i księgowych, optymalizacji procesów biznesowych oraz systemów raportowania. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, ukończył studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i finansów na Krakowskiej Akademii Ekonomicznej. Posiada również kwalifikacje ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).

Doświadczony praktyk i wykładowca, oprócz działalności doradczej od wielu lat prowadzi szkolenia zarówno otwarte jak i zamknięte dla spółek z wielu branż oraz warsztaty z obszaru finansów.

Szymon Churski – Partner w MDDP Outsourcing, doradca ds. SSC. W 1997 rozpoczął pracę w międzynarodowej firmie doradczej Arthur Andersen, w której specjalizował się we wdrażaniu rozwiązań biznesowych opartych na systemach klasy ERP (Oracle, SAP R/3, JDEdwards). Karierę kontynuował w Andersen Business Consulting i Deloitte Business Consulting, w których realizował projekty wdrażania centrów usług wspólnych (SSC) i prowadził projekty reorganizacyjne oraz redukcji kosztów. Obecnie skupia się min. na:

  • wykorzystaniu outsourcingu jako narzędzia do optymalizacji kosztów i poprawy jakości działania przedsiębiorstw, również z wykorzystaniem systemów informatycznych (np. workflow do przetwarzania faktur zakupu)
  • optymalizacji działania księgowości (przeglądy procesów, analizy porównawcze, oceny wsparcia procesów biznesowych przez systemy IT, przygotowywanie koncepcji i projektów rozwiązań IT, opracowywanie rekomendacji dotyczących usprawnień działania, projektowanie struktur organizacyjnych z etatyzacją, projektowanie ścieżek obiegu i akceptacji dokumentów, optymalizacja wykorzystania systemów typu workflow).

Jako doradca pracował dla największych polskich oraz międzynarodowych firm.

Mariusz Sumiński – Dyrektor w FlexiSolutions. Odpowiada za ofertę produktów i usług w obszarze finansów i controllingu. Zarządza rozwojem i wdrożeniami rozwiązań FlexiSolutions. Ekspert w zakresie projektowania i wdrożeń nowoczesnych systemów IT usprawniających procesy biznesowe i dostarczających informację menadżerską na wszystkich poziomach firmy. Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Ukończył studia podyplomowe w zakresie Międzynarodowych Standardów Rachunkowości oraz studia doktoranckie w dyscyplinie Zarządzanie na Akademii Leona Koźmińskiego.

Autor wielu artykułów specjalistycznych publikowanych na łamach prasy branżowej.

Wojciech Rosa – Dyrektor w Grupie Polpharma. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w finansach w międzynarodowych grupach kapitałowych. Specjalizuje się w kontrolingu procesów produkcyjnych, badań i rozwoju oraz konsolidacji finansowej. Zajmuje się tematem wpływu kultury organizacyjnej na raportowanie finansowe.

Od roku 2011 pełnił funkcje dyrektora korporacyjnego kontrolingu, a od 2017 roku funkcje korporacyjnego dyrektora finansowego Grupy Polpharma odpowiedzialnego za planowanie finansowe i konsolidację. Prowadził projekty wdrożenie systemów konsolidacji finansowej, raportowania menadżerskiego. Wdraża i nadzoruje projekty optymalizacji procesów księgowych. Aktywnie uczestniczy w projektach restrukturyzacyjnych i M&A prowadzonych przez Grupę. Ukończył studia MBA-GFKM.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!
Rejestracja zamknięta
partnerzy wydarzenia
Logo Outsourcing & More | Partnerzy Konferencji Nowoczesna Księgowość         Logo Outsourcing Portal | Partnerzy Konferencji Nowoczesna Księgowość