FlexiReporting pomoże Ci lepiej planować sprzedaż nowych produktów oraz kontrolować koszty kampanii marketingowych.
System umożliwia szczegółowe planowanie kampanii reklamowych, aktywności promocyjnych i innych wydatków marketingowych. Wybierając FlexiReporting zyskasz spójną perspektywę dla analizy budżetu kosztów marketingu na tle planów sprzedaży.
Zobacz możliwości systemu do budżetowania i prognozowania, który zapewnia efektywny przepływ danych pomiędzy działami finansów, sprzedaży i marketingu.
FlexiReporting doskonale sprawdza się jako narzędzie wspierające komunikację pomiędzy działami sprzedaży i marketingu. System między innymi wspiera współpracę tych zespołów przy okazji planowania sprzedaży nowych produktów.
System umożliwia planowanie sprzedaży zarówno dla aktualnych indeksów jak i nowych produktów, które na moment przygotowania budżetu nie mają jeszcze odpowiednich kodów w systemie ERP.
W systemie z łatwością zbudujesz formatki, które pozwolą pracownikom działu marketingu na zarządzanie kalendarzem wprowadzenia nowych produktów. Dla przykładu mogą one zostać wykorzystane jako centralne repozytorium danych zawierające przewidywaną datę dostępności produktu dla rynków, planowany zasięg dystrybucji, zakładany koszt wytworzenia i poziom cenowy lub marżowy.
FlexiReporting może stać się błyskawicznie podstawowym narzędziem do budżetowania
i monitorowania wydatków marketingowych. Swobodnie zbudujesz w systemie proces planowania aktywności promocyjnych pozwalający na powiązanie sprzedaży z kosztami marketingu.
Otwarte formatki budżetowe pozwolą menedżerom marketingu na szczegółowe planowanie aktywności i działań. W ten sposób system zapewni dekompozycję i analitykę dla budżetu kosztów marketingu.
Przykładowo budżet wydatków marketingowych może powstać w wyniku konsolidacji kampanii planowanych przez menedżerów kategorii. Z kolei w budżecie każdej kategorii produktowej możliwe jest ujęcie konkretnych projektów marketingowych. Co więcej system maksymalnie wspiera transparentność planowania kosztów marketingu. Formatki, oprócz wnioskowanych wartości budżetu, mogą wymuszać zdefiniowanie celów lub rezultatów kampanii, wskazanie grupy docelowej czy powiązania ze strategią promocyjną marki.
Co oczywiste konstrukcja procesu budżetowania kosztów marketingu zapewni spójną prezentację budżetu kosztów w układzie raportowania finansowego. W tym celu system może wymuszać planowanie akcji promocyjnych z zachowaniem odpowiednich wymiarów controllingowych. Dzięki temu w późniejszym czasie możliwe będzie automatyczne monitorowanie realizacji budżetu marketingu w oparciu o dane pochodzące z ewidencji księgowej.
FlexiReporting pozwala firmom na implementację narzędzi wspierających zarządzanie kalendarzem promocji. Wytyczne i globalne działania planowane przez dział marketingu mogą być widoczne na formatkach do budżetowania sprzedaży wykorzystywanych przez menedżerów klientów.
Podstawową wartością dodaną dostarczaną przez narzędzia budżetowania promocji FlexiReporting jest możliwość błyskawicznej symulacji wpływu promocji na wyniki finansowe. Opcja planowania alternatywnych scenariuszy budżetu lub prognozy pozwoli przygotować symulację wyników dla różnych wariantów i konfiguracji promocji.
FlexiReporting to wymarzone narzędzie wspierające procesy analityczne działu marketingu.
W szczególności wielowymiarowa analityka sprzedaży i marży dostarcza menedżerom przekrojową informację niezbędną do optymalizacji portfela produktowego. W firmach FMCG na przykład system pozwala na monitorowanie wyników sprzedaży według marki, segmentu rynku, rodzaju i wielkości opakowania, roku wprowadzenia do oferty, zakresu dystrybucji, itp.
W ten sposób raporty dostępne we FlexiReporting mogą stanowić podstawowe źródło dla decyzji
o wycofaniu produktów lub korekcie cen sprzedaży. Formatki systemu gwarantują spójny proces budżetowania i prognozowania. Zmiany w ofercie wprowadzane przez marketing stają się natychmiast widoczne dla menedżerów sprzedaży. Co więcej nowe założenia marketingowe są automatycznie implementowane w budżetach i prognozach sprzedaży.
Spójny proces raportowania i budżetowania pozwoli na centralne zarządzanie ofertą przez pracowników działu marketingu.
2021 FlexiSolutions. All rights reserved.
Co cię interesuje?