FlexiSolutions

Sprawozdanie finansowe Word/PDF – praktyczne narzędzie do aktualizacji dokumentów danymi z pakietów Excel

Jak zaoszczędzić czas i wysiłek w procesie przygotowania sprawozdań finansowych?
Zapraszamy na bezpłatny webinar "Sprawozdanie finansowe Word/PDF". Zobacz jak zaawansowane narzędzie umożliwia automatyczne aktualizowanie sprawozdań finansowych za pomocą danych z Excela.
sprawozdanie finansowe word

Temat: Sprawozdanie finansowe Word/PDF – praktyczne narzędzie do aktualizacji dokumentów danymi z pakietów Excel

Zapraszamy na bezpłatne spotkanie online „Sprawozdanie finansowe Word/PDF – praktyczne narzędzie do aktualizacji dokumentów danymi z pakietów Excel”

 

6 lutego eksperci FlexiSolutions – Mariusz Sumiński i Agnieszka Dziedziela zaprezentują rozszerzenie modułu sprawozdawczości finansowej dostępne w ramach FlexiReporting. W trakcie krótkiego spotkania online będziecie mogli Państwo poznać innowacyjne narzędzie, które automatycznie aktualizuje dokument sprawozdania finansowego, wypełniając go bieżącymi danymi z pakietu sprawozdawczego Excel.

 

Już dziś zaplanuj udział w webinarze, by zobaczyć narzędzie, które pozwoli Ci zaoszczędzić czas i nerwy na ostatniej prostej procesu przygotowania sprawozdań finansowych.

Dlaczego warto?

Rozumiemy, że proces tworzenia sprawozdań finansowych, zarówno jednostkowych jak i skonsolidowanych, może być dużym wyzwaniem. Zdajemy sobie sprawę, że w wielu firmach sprawozdania finansowe muszą zawierać obszerną część opisową i prezentować się estetycznie. Bezpośredni wydruk z arkuszy Excel często nie spełnia oczekiwań pod względem wizualnym. Ponadto większość narzędzi do tagowania XBRL wymaga wczytania dokumentu tekstowego, a nie arkusza kalkulacyjnego.

W takich przypadkach ostatnim etapem pracy zespołu sprawozdawczości jest transfer danych z Excela do Worda. Niby prosta rzecz, ale może kosztować sporo wysiłku i nerwów. Jeśli doświadczyłeś choć jednej z poniższych sytuacji, nasze narzędzie może być dla Ciebie i Twojej firmy bardzo wartościowe:

  1. Audytor pracuje na finalnej wersji sprawozdania, często zgłaszając uwagi i wymagając wprowadzenia poprawek. Przez kilka dni zajmujesz się głównie ponownym kopiowaniem tych samych tabel z Excela do Worda.
  2. Niejasności co do ostatecznej wersji sprawozdania, gdzie każda z nich traci w kilku miejscach spójność wewnętrzną.
  3. Konieczność przygotowania estetycznych sprawozdań finansowych dla wielu spółek. Po przygotowaniu danych w Excelu pozostaje ręczne przenoszenie ich do Worda.
  4. Po zakończeniu przenoszenia danych, pojawia się potrzeba poprawy formatowania.
  5. Twój „świetny” system, w którym dokument Word zawiera tabele z linkami do Excela,
    otwiera się powoli, łącza bywają problematyczne w aktualizacji, a narzędzie do tagowania XBRL nie współpracuje z nowymi wersjami dokumentu.

Zarejestruj się na nasz webinar i odkryj, że nie musi tak być. Poznaj rozwiązanie, które możesz w ciągu 2 tygodni wdrożyć w swojej firmie bez konieczności znaczących zmian w obecnym procesie i narzędziach sprawozdawczości finansowej. Nie odkładaj usprawnień na później – teraz jest idealny moment, by zyskać więcej komfortu i oszczędzić czas w procesie przygotowania sprawozdań finansowych za rok 2023!

Agenda spotkania

14:00 – 14:05 – Wprowadzenie do FlexiReporting

5 kluczowych faktów o platformie FlexiReporting, zanim zaprezentujemy działające rozwiązanie.

14:05 – 14:35 – FlexiStatements – sprawozdanie finansowe Word na podstawie Excela „krok po kroku”
Zobacz, jak łatwo i bez ryzyka możesz budować i odświeżać profesjonalne sprawozdanie finansowe danymi z Excela bez wstawiania niestabilnych łączy.

14:35 – 14:45 – Wdrożenie FlexiStatements to nie projekt IT
Dowiedz się czego potrzebujesz, by w horyzoncie 1-2 tygodni uruchomić FlexiStatements w swojej organizacji. Poznaj koszty i parametry wpływające na wycenę projektu.

14:45 – 15:00 Q&A
Doskonała okazja na zadanie pytania i omówienie potrzeb związanych z potrzebami Twojej firmy.

Prelegenci

Mariusz Suminski

Mariusz Sumiński

Mariusz to ekspert i menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w systemach controllingowych.

 

Jako współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający FlexiSolutions, kreuje strategiczną wizję firmy, wspiera klientów oraz zespoły projektowe.
Jego podejście do optymalizacji procesów jest wynikiem praktycznej wiedzy, zgromadzonej podczas lat pracy jako konsultant i kierownik projektów.

 

Od 2023 roku, pełni funkcję lidera Regionalnej Grupy Roboczej ICV Warszawa, promując najlepsze praktyki w controllingu finansowym. Systematycznie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, na konferencjach i w prasie branżowej.

 

Agnieszka Dziedziela

Agnieszka Dziedziela

Agnieszka jest biegłą rewidentką oraz  doświadczoną specjalistką z bogatym doświadczeniem w obszarze finansów. Posiada wieloletnie doświadczenie na różnych stanowiskach, w tym audytora, specjalisty ds. raportowania, czy księgowej, co pozwoliło jej zgłębić wszystkie niuanse i wyzwania związane z tą dziedziną.

 

Obecnie skupia się na konsultacji i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań dla finansistów, koncentrując się na obszarach takich jak sprawozdawczość, controlling i zarządzanie zasobami ludzkimi. Pracując w firmie FlexiSolutions, dąży do ułatwienia pracy kolegom z branży finansowej, zapewniając im efektywne narzędzia i rozwiązania, które usprawnią ich codzienne obowiązki.

 

Jest również autorką wielu artykułów i webinarów o MSSF 16 i rachunkowości w firmie.

Dowiedz się więcej jak nasze rozwiązania pomogą usprawnić controlling w Twojej firmie